W kontekście negatywnych decyzji podkarpackiego Oddziału Przewozów Regionalnych (POLREGIO) oraz jasielskiego CARGO odnośnie możliwości przeniesienia (obsługi) na czas remontu linii 106 szynobusów z Rzeszowa do Jasła oferta firmy
SKPL Cargo Sp. z o.o. jawi się jako ostatnia realna szansa na zapobieżenie wygaszenia ruchu kolejowego w Bieszczadach na okres najbliższych trzech lat!!!!
Oferta polskiego przewoźnika, który od ponad 15 lat specjalizuje się w obsłudze linii kolejowych o niskich i średnich potokach pasażerskich powstała w odpowiedzi na koncepcję radnego powiatu sanockiego
Jerzego Zuby pn.
"Karpacka Kolej Euroregionalna". W trakcie poniedziałkowego (22.05) wydania programu TVP 3 Rzeszów
"Konkrety i opinie" [Kliknij TU aby obejrzeć audycje] samorządowiec z Zagórza złożył publikowany poniżej dokument na ręce zastępcy
dyrektora Departamentu Dróg i Publicznego Transportu Zbiorowego Urzędu
Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego
Zbigniewa Kozaka.
Firma SKPL Cargo Sp. z o.o. deklarując wolę współpracy w realizacji projektu "Karpackiej Kolei Euroregionalnej" zadeklarowała m.in.:
zagospodarowanie byłych pracowników i infrastruktury zagórskiego węzła kolejowego,
partycypację kapitałową w remoncie linii kolejowej 108 Zagórz - Krościenko (obejmującego m.in. utworzenie dodatkowego przystanku kolejowego w obrębie Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Zagórzu) oraz
zabezpieczenie dalszego funkcjonowania bieszczadzkich drezyn rowerowych.
|
Kliknij aby powiększyć |
|
Kliknij aby powiększyć |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz