poniedziałek, 22 maja 2017

Oferta ostatniej szansy dla kolei w Bieszczadach?

W kontekście negatywnych decyzji podkarpackiego Oddziału Przewozów Regionalnych (POLREGIO) oraz jasielskiego CARGO odnośnie możliwości przeniesienia (obsługi) na czas remontu linii 106 szynobusów z Rzeszowa do Jasła oferta firmy SKPL Cargo Sp. z o.o. jawi się jako ostatnia realna szansa na zapobieżenie wygaszenia ruchu kolejowego w Bieszczadach na okres najbliższych trzech lat!!!!
Oferta polskiego przewoźnika, który od ponad 15 lat specjalizuje się w obsłudze linii kolejowych o niskich i średnich potokach pasażerskich powstała w odpowiedzi na koncepcję radnego powiatu sanockiego Jerzego Zuby pn. "Karpacka Kolej Euroregionalna". W trakcie poniedziałkowego (22.05) wydania programu TVP 3 Rzeszów "Konkrety i opinie" [Kliknij TU aby obejrzeć audycje] samorządowiec z Zagórza złożył publikowany poniżej dokument na ręce zastępcy dyrektora Departamentu Dróg i Publicznego Transportu Zbiorowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego Zbigniewa Kozaka. 
 Firma SKPL Cargo Sp. z o.o. deklarując wolę współpracy w realizacji projektu "Karpackiej Kolei Euroregionalnej" zadeklarowała m.in.: zagospodarowanie byłych pracowników i infrastruktury zagórskiego węzła kolejowego, partycypację kapitałową w remoncie linii kolejowej 108 Zagórz - Krościenko (obejmującego m.in. utworzenie dodatkowego przystanku kolejowego w obrębie Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Zagórzu) oraz zabezpieczenie dalszego funkcjonowania bieszczadzkich drezyn rowerowych.

Kliknij aby powiększyć
Kliknij aby powiększyć

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza